uw event

Hi [sessie_n] ,

Welkom op uw klantportaal voor event . Hier kunt u uw event accorderen, annuleren, of laten aanpassen. De veelgestelde vragen kunt u lezen in onze FAQ. 

Bij het akkoord gaan van de offerte wordt u nog enkele vragen gesteld. Zo Kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Tot 5 werkdagen voor de datum van uw event accepteren wij nog wijzigingen.

UW OFFERTE IS REEDS GEACCEPTEERD

FAQ

Kan ik na een akkoord nog wijzigingen aanbrengen?

Jazeker. U kunt het aantal gasten wijzigen tot 5 werkdagen van te voren. Daarnaast kunt u ook allergeenvrije gerechten toevoegen. 

Kunnen jullie een apart menu maken voor de allergieën?

Om u en uw gasten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben wij speciale menu's vrij van de 14 bekende allergenen. Deze zijn te bestellen per 1 persoon.

Hoe werkt de betaling? En kan het op factuur?

Direct bij acceptatie van de offerte ontvangt u een voorschot factuur van 100% van het bedrag op dat moment. Komt u uiteindelijk met meer of minder gasten, dan wordt dat respectievelijk gefactureerd of gecrediteerd na het event.

Ik wil het factuuradres / Inkoopnummer / bedrijfsnaam wijzigen.

Bij het akkoord gaan van de offerte wordt u nog enkele vragen gesteld. Hier kunt u ook de officiële tenaamstelling wijzigen, inkoopoorder/PO-nummer toevoegen en het factuuradres wijzigen.