uw event

Hi [sessie_n] ,

Welkom op uw klantportaal voor event . Hier kunt u uw event accorderen, annuleren, of laten aanpassen. De veelgestelde vragen kunt u lezen in onze FAQ. 

Bij het akkoord gaan van de offerte wordt u nog enkele vragen gesteld. Zo Kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. 

Tot 5 werkdagen voor de datum van uw event accepteren wij nog wijzigingen.

Download Uw Offerte

Akkoordeer of annuleer

De acceptatie van de offerte vindt alleen plaats als alle vragen zijn beantwoord. U ziet dan een groene melding en krijgt een bevestiging per mail.

 

Logistieke vragen

Alles wat onze transporteurs kan helpen om de juiste locatie te vinden. (Ook bijvoorbeeld als er moeilijkheden zoals een wegversperring zijn)

Facturatiegegevens

FAQ

Kan ik na een akkoord nog wijzigingen aanbrengen?

Jazeker. U kunt het aantal gasten wijzigen tot 5 werkdagen van te voren. Daarnaast kunt u ook allergeenvrije gerechten toevoegen. 

Kunnen jullie een apart menu maken voor de allergieën?

Om u en uw gasten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben wij speciale menu's vrij van de 14 bekende allergenen. Deze zijn te bestellen per 1 persoon.

Hoe werkt de betaling? En kan het op factuur?

Direct bij acceptatie van de offerte ontvangt u een voorschot factuur van 100% van het bedrag op dat moment. Komt u uiteindelijk met meer of minder gasten, dan wordt dat respectievelijk gefactureerd of gecrediteerd na het event.

Ik wil het factuuradres / Inkoopnummer / bedrijfsnaam wijzigen.

Bij het akkoord gaan van de offerte wordt u nog enkele vragen gesteld. Hier kunt u ook de officiële tenaamstelling wijzigen, inkoopoorder/PO-nummer toevoegen en het factuuradres wijzigen.