5 tips bij organiseren van een evenement

Bij Happie kunt u heel eenvoudig en snel de lekkerste producten bestellen. Wij bezorgen door heel Nederland. Wilt u het liefste een offerte op maat? Geen probleem. Binnen 24 uur heeft u deze in de mail!

Your favorite  catering

Online uw catering bestellen? Dat doe je bij Happie Delivery. Voor elke bijeenkomst keuze uit een extra groot assortiment; BBQ, Hapjes, Lunch, Buffetten, High Tea's & meer....

Onze voordelen

Ook voor spoedopdrachten

Dagelijks tot 21:00 bereikbaar

Catering op maat mogelijk

Catering voor elk budget

Jaren ervaring in catering en events

Voor bedrijf en particulier

Al vele grote klanten mogen bedienen

Onze vaste klanten
Een afbeeld met logos van onze vaste klanten
Bekijk onze heerlijke catering...
ontbijt-2
Lunch-7
Hapjes-4
Hapjes-3
BUFFET-4
BBQ-4
PARTY-2
DRANK

Wat onze klanten zeggen...

Mijn vrouw en ik hebben een evenement laten regelen door Happie Delivery Catering. Het was top georganiseerd. Hun medewerkers waren zeer enthousiast en kundig en de hapjes was smaakvol. Ga zo door!. "

- Mevrouw X. Angelus .

Heel erg bedankt! Het event was om van te smullen. De gasten vonden het super gezellig. Tot de volgende keer. "

- Mevrouw E. Postma .

Onze school heeft afgelopen week een Spaans diner bij jullie geregeld. Het heeft geweldig gesmaakt! Met het eten en jullie flexibiliteit hebben jullie een waar feest neergezet. . "

- Meneer A. el Yousfi .

5 tips bij organiseren van een evenement bestellen doet heel Nederland simpel op het internet via Happie Delivery!

Die unieke plaats biedt altijd wat mee te maken. Zo kent deze plaats tal van evenementen en een gezellige nachtleven die u door het jaar heen kunt meemaken. In zo’n feestelijke gemeente, is het ook niet raar dat veel mensen op zoek zijn naar een traiteur voor hun 5 tips bij organiseren van een evenement. Of u nu bedrijfsbijeenkomst organiseert of een particulier feestje geeft. Voor de lekkerste gerechten uit uw streek komt u bij Cateraar Happie Delivery.

Catering regelen voor bijvoorbeeld een bruiloft, jubileum of bedrijfsevent doe je bij Happie Delivery 5 tips bij organiseren van een evenement. In onze webwinkel heeft u uw catering snel besteld. Maar welke mogelijke catering kunt u allemaal bestellen? U zit hier helemaal goed voor zalige lunches, de allerbeste party hapjes, de meest tongstrelende diners en zelfs de meest malse BBQ’s, waarbij u een BBQ meester u alles uit handen laat nemen. Van de inkopen tot het echte BBQ werk en tenslotte weer tot het afbreken. Zowaar de vaat wordt gedaan. Dat is toch geweldig?

5 tips bij organiseren van een evenement nodig? Welke type wordt er allemaal geleverd?

Er zijn erg veel opties bij Cateraar Happie Delivery . Zo heeft u keuze uit de volgende soorten maaltijden.

Lunch bestellen

De verste middag maaltijden laat je regelen Happie 5 tips bij organiseren van een evenement. Voor een ieder zit er wel wat tussen. Onze lunches bestaan uit heerlijke sandwiches, verse rauwkost, warme broodjes, of zelfs diverse powerbars. Laat indien gewenst uw middagmaaltijden per persoon verpakken. Ook als u uw middagmaaltijden bij verschillende mensen wilt laten leveren, dan is dat een optie.Happie maakt alleen gebruik van ecologische verpakking. Zo doen wij, net als velen, ons best voor een fijnere wereld.

High Tea 

Wilt u feestelijkers dan een gewone lunch, dan kunnen jullie gaan voor een High Tea. Diverse pakketten boordevol met heerlijke zoete en hartige snacks. Bijvoorbeeld makarons, scones en knapperige ciabattas met zalm. Te bestellen voor grotere groepen of kleinere samenkomsten. Heeft u dieetwensen? Happie houdt er absoluut rekening mee! Halal, glutenvrij, lactosevrij, het is totaal geen moeite.

Buffetten

Buffeten zijn de kracht van Happie Delivery Catering. De beste 5 tips bij organiseren van een evenement haal je hier. De keuze in ons menu is enorm. U vindt van Aziatische menu’s tot saladebuffetten! Ook kunt u uw gerechten helemaal op maat bij ons regelen. Zo bepaalt u compleet zelf welk menu wij aan uw gasten bezorgen.

BBQ catering

Ook zin in een super gezellig feestje, onder de volle zon? Bekijk dan eens onze BBQ 5 tips bij organiseren van een evenement. Dat kunnen wij volledig voor u verzorgen. Of u nu uw zinnen zet op alleen het BBQ-pakket, of dat u ook een BBQ-meester wilt laten komen. Niets is ons te gek!Wij staan voor u klaar! Al onze BBQ paketten zijn inclusief gas-BBQ in bruikleen. De BBQ’s worden bezorgd in heel Nederland.

Borrelhapjes bestellen

Onovertroffen en originele hapjes bestellen doet heel Holland via de webshop van Happie Delivery 5 tips bij organiseren van een evenement. Met onze brede keuze zorgen wij dat een ieder z’n favoriete hapjes vindt. Van canapés tot vega hapjes en van albondigas tot caprese spiesjes. U vindt het hier allemaal. De hapjes worden bezorgd in heel Nederland.

Tapas bestellen 

Houdt u van deze fenomenale Spaanse gerechten? Bekijk dan eens onze tapasmenu’s. Met keuze uit vele pakketten vindt u ten alle tijden de tapas catering dat perfect past bij uw bijeenkomst.

 

Uw catering op temperatuur laten bezorgen, of liever a la "Traiteur"?

Happie Delivery 5 tips bij organiseren van een evenement kan uw producten bezorgen waar, wanneer en hoe u dat wilt. Verlangt dat de producten gekoeld geleverd worden en dat u het zelf opwarmt (Dus a la Traiteur!)? Dan doen wij dat! Wilt u dat het warm wordt bezorgd? Dan is dat uiteraard ook geen probleem!

Happie Delivery Catering is van alle marken thuis Zo vindt u Italiaanse, Aziatische, Amerikaanse, Spaanse en Mexicaanse catering in onze webshop. Ook voor catering die u niet vaak ziet bent u bij ons aan het juiste adres. Foodtrucks, teppanyaki koks boeken of toch liever een Italiaanse kok inhuren met pizzaovens? Niet is ons teg gek!

 

Contact opnemen

Een voorstel op maat

Wilt u graag geheel vrijblijvend een gratis voorstel ontvangen? Klik dan hierbeneden op de button! Binnen 8 uur ontvangt u van ons een voorstel die geheel naar uw wensen gemaakt is. Welke wensen wij ook relingen mee moeten houden, alles is mogelijk! Bijvoorbeeld vegetarisch en vegan? Geen probleem!

 

  • Oud en nieuw
  • Zakenlunches
  • Bruiloften
  • Babyshowers
  • Pasen
  • Buurtfeesten
  • Bedrijfsfeesten
  • Kerst
  • Vaderdag
  • Moederdag
  • Trouwerijen
  • Congressen
  • Condoleances 
  • Jubileum
  • Verjaardag
  • Geboortefeestje
  • "Geslaagd" Gala
  • Pasen & Pinksteren
  • Crewcatering
  • Gewoon omdat het kan!

Nieuw; Picknick Catering!

U ziet hier een afbeelding van een picknick met glazen wijn en knapperige broodjes

Eindelijk weer genieten van een zalige picknick 5 tips bij organiseren van een evenement met de zon en de natuur om je heen. Zie dan de Picknick-catering. Perfect voor een zomers uitje met vrienden!

Online uw 5 tips bij organiseren van een evenement bestellen!

Happie Delivery Catering staat voor originele  en smaakvolle catering. Online bestellen was nimmer zo gemakkelijk. Wilt u het liefst catering op maat? Dan maken wij binnen eendag een voorstel. Geheel gratis en vrijblijvend natuurlijk.

Catering bestellen

5 tips bij organiseren van een evenement

 

Hi! Binnenkort de zware, maar ooh zo leuke, opdracht gekregen om een evenement te organiseren? Of doe je het voor jezelf? Dan kan je misschien wel wat tips gebruiken. Lees hieronder enkele tips uit de evenementenbranche.

 

Weet wat je wensen zijn

Zoals ze zeggen; voorbereiding is het halve werk. Daarom is het belangrijk om precies te weten wat jouw wensen zijn. Hieronder hebben wij alvast wat algemene vragen voor je opgeschreven. Denk er goed over na en maak voor jezelf een lijstje.

Welke stijl gerechten wil jij laten serveren op het evenement en welke stijl zouden de gasten graag zien? In sommige gevallen kom je uit op hetzelfde antwoord, maar lang niet altijd. Probeer dan een jij combinatie te vinden.

Hebben jouw gasten dieetwensen en allergieën? Je kan er bijna zeker van zijn dat dat zo is. Maar welke? Noteer dit goed en bespreek het eerst met de cateraar. Wanneer er tijdig een lijst wordt gepresenteerd is het in 9 van de 10 gevallen geen probleem.

Wie zorgt voor de randzaken? Bestel je een buffet, dan heb je natuurlijk wel een tafel nodig om dit te presenteren. Heb je die zelf tot je beschikking of moet de cateraar die regelen? Zijn er voldoende verlengsnoeren voor de warmhoud-apparaten en wie regelt die anders? En als je een feestje organiseert met 100 gasten, huur je dan zo 400-500 glazen? Of huur je liever 100 glazen en boek je iemand erbij die de glazen spoelt. 

Zo, dat zijn even wat random vragen, maar wel dingen waar over na gedacht moet worden. Ga dus een avondje lekker zitten met collega’s of familie, trek een fles wijn open of een blikje bier, en bespreek de bijeenkomst door en door. 

 

Communicatie, communicatie en communicatie!

In het tijdperk van WhatsApp is persoonlijke communicatie een naar achter geschoven kindje geworden. Maar nog steeds even belangrijk als altijd. Zorg er daarom voor dat u uw cateraar in al uw vragen, wensen en ideeën meeneemt. Zodat uw cateraar echt een gevoel krijgt bij uw evenement. Vraag ook van uw cateraar of hij/zij dat ook bij u doet. Zorg dat u kan komen kijken bij de voorbereidingen. Plan 1 of 2 meetings om de puntjes op de i te zetten en om de voortgang te bespreken. 

Veel cateraar vinden het ook prettig om een goede communicatie te hebben, maar kan het lastig zijn omdat u en de cateraar beide druk zijn. Een goede strategie afspreken met alle partijen werkt voor iedereen het lekkerst!

 

Afspraken gemaakt? Zorg dat ze op papier staan!

Heb je meetings gehad, telefonisch contact en mailtjes verstuurd. Dan heb je afspraken met elkaar gemaakt. Dit zet ik even vet gedrukt, want dit is heel belangrijk; zet het op papier!. Ook wanneer er wijzigingen zijn, ook al zijn het mini dingetjes, zet het zwart op wit. Het gebeurd namelijk nooit moedwillig, maar soms worden dingen gewoon vergeten. Denk er maar eens aan dat de cateraar per ongelijk gluten heeft gewerkt. 

 

Denk aan het milieu en aan voedsel verspilling

Het succes van jouw evenement is een top prioriteit, maar wel een met een gedeelde plek. Namelijk met voedselverspilling en het milieu bewust denken. Zo kan je van te voren alvast contact op nemen met voedsel banken, om te peilen of zij geïnteresseerd zijn wanneer er gerechten, broodjes en dranken overblijven. We kunnen ervoor zorgen dat er voldoende doggybags aanwezig zijn, zodat jouw gasten ook wat lekkernijen mee kunnen nemen. Vier je een event op kantoor? Zorg dan voor voldoende verpakking materiaal. Zo kunt je het bewaren in de koelkast en de volgende dag nog eten.

Met dranken is het in sommige gevallen slim om deze af te nemen op na-calculatie. Hierbij wordt er alleen afgerekend wat er echt wordt genuttigd en de rest wordt weer mee terug genomen. Vaak rekent de cateraar wel een kleine fee over hetgeen wat weer retour moet. Wij vinden dat wel logisch. Het moet immers wel getransporteerd worden, gekoeld en vervolgens weer terug naar de opslag. 

Vraag de cateraar of er gebruik wordt gemaakt van verpakkingsmateriaal. Bijvoorbeeld cateringdozen, wegwerp bakers of bestek. Als het antwoord JA is, vraag dan voor biologisch afbreekbaar materiaal. 

 

Vergeet de randzaken niet; personeel, decoratie, kleding…..

Ja, en dan zijn er nog de randzaken. Dingen waar je vaak niet in het begin aan denkt, maar wel als het al bijna te laat is. Daarom hebben wij een lijstje gemaakt met dingen waar je aan moet denken bij het organiseren en waar een cateraar je vaak bij kan helpen!

Het personeel

Wie regelt het personeel? Heb jij in-house stagiaires die het leuk vinden om te helpen met het event? Hopsa! Probleem opgelost. Maar de kans is ook aanwezig dat je die niet hebt. Elke cateraar kan personeel voor jou regelen. Maar tegenwoordig kan je dit ook heel gemakkelijk zelf. Kijk bijvoorbeeld een op het platform van Temper.

Kleiding / Thema

Boek je personeel bij de cateraar (of waar dan ook), zorg dan voor duidelijke afspraken over de kleding. Heb jij een themafeest? Wij doen graag met je mee en komen in de stijl die jij van ons vraagt. Geef je geen voorkeuren? Dan sturen de meeste cateraars hun personeel in een witte blouse, donkere broek en nette schoenen. Natuurlijk helemaal goed. Maar wellicht kan het iets unieker.

Muziek

De cateraar regelt over het algemeen de muziek niet… Maar dat wil niet zeggen dat zij niet kunnen helpen. Door jarenlange ervaring in de evenementen branche kennen zij veel DJ’s en artiesten. Dus kunnen jou zeker wegwijs maken bij diverse platforms of managers. 

Boek je geen externe artiest en willen jullie de muziek zelf doen? Zorg dan voor goede boxen. Ons advies is om altijd boxen in te huren en niet jou eigen te gebruiken. Als er een drankje aan de man/vrouw is kan het zo zijn dat jou gasten iets te onvoorzichtig omgaan met het volume en de boxen schaden. Daarnaast zijn boxen die je doorgaans voor een privé setting gebruikt niet geschikt om mooie muziek te draaien in een volle zaal. Nog een kleine tip! Vergeet je buren niet te vertellen dat je een feestje hebt. 

Vergunning / beveiliging

Wanneer je een openbaar feest houdt, dan kan het zijn dat je een vergunning nodig hebt en dús beveiliging. Met openbaar bedoelen wij dat iedereen welkom is als gast en dat je niet werkt met uitnodigingen. Een openbaar feest is om eerlijk te zijn wel een hele andere tak van sport, dan een bedrijfsfeest… Hier komt later ook een blogpost over!

Maar beveiliging is wel belangrijk. Denk er van te voren over na wat je gaat doen als er brand uit breekt. Helaas bestaan er voorbeeld waarbij het behoorlijk mis is gegaan. Scan de locatie op vluchtroutes en eventuele zorgwekkende situaties; kades aan het water, balkons, open elektriciteitsdraden, of draden van de boxen die over de vloer lopen.

 

Zorg voor een duidelijk contactpunt

Wanneer de cateraar en zijn personeel bij jou op bezoek zijn, dan komen de lastminute vragen. “Waar kan ik de vrachtwagen parkeren?”, “Kan ik de lift gebruiken?”, “Heb je een stopcontact?" Het is vervelend als het personeel uw gasten lastig vallen met deze vragen. Andersom werkt dit ook. Gasten stellen vragen die het personeel niet kán weten. “Moet ik betalen om te parkeren?” Of “mag ik zometeen ook speechen?”. Zorg er daarom voor dat er iemand aanwezig is die alles weten van de locatie, van de planning en van de opdracht. Het aller aller beste is dat er iemand van de organisatie meewerkt tijdens het event. 

Wil je meer weten over het organiseren van een event. Hoe een cateraar te werk gaat? Of wat wij voor jou kunnen betekenen? Laat het ons weten. Feestjes en bijeenkomsten zitten in ons bloed, dus wij slaan het niet af om te helpen! 

Bestel hier uw catering

Lunch catering bestellen
High Tea catering bestellen
Borrelhapjes-2
Buffet bestellen
BBQ catering bestellen
partycatering bestellen
cocktails bestellen

Be Happie!